Thesishulp door Valéas

juli 17, 2008 § 4 reacties

Bij thesissende studenten liggen artikels overal. Hier liggen dus her en der op mijn bureau, nachtkastje, bed, kortom, overal waar ik aan kan. Daar ik tijdens het nakijken nu om de zoveel tijd een ander artikel nodig heb, zit ik hier dus vaak te graven in een of ander stapeltje. Dan trek ik er een artikel met al mijn kracht vanonder uit. Meestal schuift met het artikel, ook nog een stilo mee die garantie op de grond valt.
Valéas’ blik spreekt dan boekdelen… Als ik zeg “ja jongen, raap het maar op”, kijkt hij me even aan alsof hij wil zeggen “Tss, gij lompe mie… Weeral???” Hij staat met een kreuntje op uit zijn fatboy en strekt zich uit terwijl hij twee passen zet richting de stilo. Hij neemt de stilo mooi in zijn mond en brengt hem met een stevige kwispel naar mij. Hij duwt het precies héél dicht op mijn schoot, recht in mijn handen alsof hij wil zeggen “en kan je ’t nu een poosje NIET laten vallen?”. Nadat ik het aannam, blijft hij een poosje liggen om de zalige kriebeltjes achter zijn oren in ontvangst te nemen…
Danku jongen…
Wat moest ik doen zonder hem? Ik denk niet dat iemand hier op kot zo vaak per dag al kwispelend mijn stilo/gsm/badge/zakdoekje zou komen oprapen…

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Thesishulp door Valéas

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Thesishulp door Valéas voor Hulphond Valéas.

Meta

