Terug van weekendje zee

juli 15, 2008 § 3 reacties

Aan zee werden de thesistijden afgewisseld met wandelingen. Zo gingen Valéas en ik elke avond bij zonsondergang een uurtje wandelen naar het strand waar hij even mocht ravotten. Doordat de straten erg breed en eigenlijk verlaten waren, konden we goed oefenen op het mooi meewandelen wat soms wil mislukken als Valéas weet dat er iets leuks gaat gebeuren. De oefeningen gingen beter dan verwacht. Ik heb hoop: eens ik mijn thesis afwerkte, gaan we vollop trainen daarop.
Doordat het internet aan zee door een stom misverstand afgesloten was en niet kon hersteld worden volgens de helpdesk, was ik toch wat beperkt: ik kon niks opzoeken en was daar niet op voorzien.
Zondag kwamen mijn ouders, Eiko, mijn zus Flo en haar vriend Alex even langs. We gingen wandelen aan de waterlijn en testten de strandrolstoel uit die gratis kan ontleend worden in De Haan. Alex vond het super om mij te mogen duwen. Het is volgens Flo en Alex veel minder zwaar dan ze hadden verwacht. We gingen een heel eind richting Oostende waar we de honden even lieten ravotten. Jammer genoeg gaven enkele wandelaars meteen commentaar waardoor mama liever had dat ze weer vast gingen. Foto’s hier!

Here my boss can still come...

Blowing in the wind...

My beach the other day...

Watch out Alex...

I'm on the BEACH!!!

Eiko and Maarten.

Op kot gaat alles zijn gewone gangetje: ik thesis, Valéas steunt en helpt… In goede en kwade dagen!

dog psychologist

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op Terug van weekendje zee

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Terug van weekendje zee voor Hulphond Valéas.

Meta

