Lucky day

juli 7, 2008 § 4 reacties

Daar in Sterrebeek in het file is door de werken die er in het weekend doorgaan, vertrokken we pas deze ochtend van thuis naar Leuven. Onderweg deden we bovendien nog enkele super leuke dingen!
We sprongen binnen bij de zoomart – er is er geen dicht in de buurt van Leuven – daar ik in de folder verschillende zaken aan een zeer voordelige prijs had zien staan waar ik al lang naar op zoek was. Zo kregen Valéas en Eiko een superdeluxe zwemvest voor op de boot en misschien als ze ooit vaak lang gaan zwemmen. Voor wie zich ooit een goeie hondenzwemvest wil aanschaffen: ze zijn tot 20 juli te koop in zoomart aan een zéér voordelige prijs! Ook kocht ik biokill als extra bescherming tegen teken en konsoorten als we nog eens teken-rijk-gebied gaan wandelen. Ik was nadien ook nog eens verkocht aan een aqua coolkeeper band waar ik al héél lang zit op te kwijlen: ze lagen daar zo open en bloot, we mochten passen en ze waren niet duur: ik had er meteen eentje mee voor Valéas die het snel warm heeft. En als het niet de verhoopte verkoeling geeft, heeft hij wel nog een mooie halsband bij. Als extraatje kochten we nog de oranje dummy en boemerang uit de folder en deze Kong Squeaker. Die laatste noemt dumbbells maar ik vind dat hij er precies als een harige doch schattige gewichtheffer uitziet als hij het ding in zijn mond heeft! Foto’s volgen logischerwijs!
Nadien gingen we langs Hmc. Het nieuwe Vicair kussen was aangekomen en na het aanpassen van de beensteunen, armsteunen en rugleuning – het nieuwe kussen was een centimeter minder dik wat mooi meegenomen is om makkelijker in de auto en onder tafels te geraken – waren we alweer onderweg naar Leuven! Hopelijk gaat de rug- en heuppijn net zo snel weg als toen ik dit kussen enkele weken mocht uittesten…

Morgenvoormiddag worden we opnieuw op Cara verwacht voor het vervolg van de autorijtesten… Spannend… Een ja betekent dat ik misschien ooit zelf zal autorijden. Een neen betekent dat ik op dat vlak altijd afhankelijk zal zijn van anderen… Duimen jullie mee?

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Lucky day

  • Kim & Olly schreef:

    Megaspannend, uiteraard duim ik dat het morgen ook een Lucky Day gaat zijn; hou ons maar op de hoogte!!! En fijne dingetjes die je hebt gekocht :).

  • Maggy schreef:

    Heb 10j geleden ofzo ook gekeken om zelf te rijden, maar toen ik het kostenplaatje hoorde, viel men droom int water… Maar ik weet dat jij je op financieel vlak geen zorgen moet maken, dus dat komt wel goed. Ik ben dus gedwongen (ook) afhankelijk voor men vervoer! Gelukkig heb ik een heel goei maat die me meestal wil voeren. Ne mens moet content zijn met wat hij wel heeft zeker, ookal ist weinig.

    Zo een coolband heb ik ook voor Nox, al hebben we het in dit apenland niet vaak nodig 😉

  • Goya schreef:

    Ik duim zo hard ik maar kan, want dat gun ik je echt wel!

  • […] nieuwe strandrolstoel in De Haan huren (mogelijk gemaakt door vzw intro)! Valéas heeft alvast zijn nieuwe zwemvest mee voor het geval hij een helpende hand kan gebruiken zoals het hondje op deze en deze foto. (hij […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Lucky day voor Hulphond Valéas.

Meta

