Een dagje ontspanning na een week vol thesis

juli 5, 2008 § 2 reacties

We werkten deze week eerst rustig, later iets minder rustig, verder aan onze thesis. Als ontspanning gingen we ’s avonds even wandelen met Barney en Yasuko. Aan die wandeling hield Valéas geen enkele teek over!!! Blijkbaar werkt het pipetje Prac-tic dat hij – op aanraden van tante dierenartse – deze maand kreeg, beter dan Frontline. OEF!!! Jammer genoeg hield ik er wel vijf muggenbeten aan over, die net zoals enkele weken terug reusachtig groot en rood werden… Die bosmuggen zijn precies van een zwaarder kaliber! Zou er ook een pipetje tegen muggen bestaan? 😉

Woensdag kreeg Maarten te horen dat hij dit jaar slaagde en dan nog met supermooie punten! Proficiat schatje!!!

Donderdag gingen we als pauze even om mijn puntjes. Ik ben echt blij: ’t was goed! Super zelfs! En nu nog die thesis…

Gisteren, vrijdag, gingen we naar de plechtige proclamatie van mijn vriendinnen die afstudeerden als Bio-ingenieur. Het was inderdaad af en toe pijnlijk – met die thesis in tweede zit enzo – maar in zou het voor geen geld ter wereld willen missen hebben. En in september komen ze allemaal naar mijn proclamatie, beloofden ze, als ze dan in ’t land zijn en niet moeten werken natuurlijk ;-).

Vandaag, zaterdag, is het rustdag: we gingen naar de receptie van de trouw van de dochter van een goeie vriend – nogmaals proficiat – en passeerden nadien nog langs oma. Daar was Vizsla Dia opnieuw op bezoek: zij en Valéas hebben zich weer super geamuseerd. Eerst wat worstelen, dan bekvechten en enkele spelletjes tikkertje als afsluiter! Dat was genoeg om thuis als een blok ik slaap te vallen, net zoals ik straks zal doen.

Lets fly away!

Catch me of you can...

Dia

Getagd: , , , ,

§ 2 Reacties op Een dagje ontspanning na een week vol thesis

  • astrid schreef:

    Hoi hoi,

    Leuke foto’s heb je gemaakt.
    Kom je even een fijne avond wensen,

    Groetjes Astrid en mellis

  • Mieke schreef:

    Dikke proficiat voor Maarten en voor jouw eigen “goeie puntjes”. Als je ’t mij vraagt, is die thesis al maar bijna een formaliteit meer. Zorg vooral dat hij er degelijk en origneel uitziet Daphne, en dat de structuur goed is: wedden dat je een graad haalt?
    Al hoeft dat natuurlijk ook niet.
    Mieke.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Een dagje ontspanning na een week vol thesis voor Hulphond Valéas.

Meta

