Eerst kotbbq en dan thesissen…

juli 1, 2008 § Een reactie plaatsen

Zondag hebben we ons allemaal superhard geamuzeerd! Het was de max! Danku papa om alles zo super te organiseren en superlekker te barbecueën… Danku Anne-Catherine en Maarten voor de hulp bij de voorbereidingen en danku iedereen die hielp bij het opruimen!
Eiko genoot met volle teugen van alle aandacht, knuffels en natuurlijk de gevallen chips. Het viel me wel op dat ze nu echt héél slecht hoort. Ze verschiet zich bijvoorbeeld een ongeluk als iemand haar aanraakt die ze niet zag aankomen. Enkel hele scherpe luide klanken hoort ze nog: haar naam roepen met een vette luide è (èèèiko) doet haar verbaasd opkijken. Wat me ook opviel is hoe hard Valéas me volgt: nu alle deuren open stonden en er veel volk rondliep, wist hij slechts 100% zeker waar ik was, indien hij me volgde. Hij kwam bovendien telkens superlief en snel naar me toe als ik hem riep omdat ik zijn hulp nodig had en hij niet in de buurt was. Volgend citaat – uit het boekje dat ik zondag cadeau kreeg – bleek zondag dan ook vaak van toepassing…

Niets, maar dan ook niets, komt zo vriendelijk op je af, als een kletsnatte hond.
Ambrose Bierce.

Sinds gisteren, maandag, zijn wij opnieuw aan het werk aan onze thesis. Langzaam maar zeker ploeter ik voort, nagenietend van de voorbije vijf dagen vakantie. Valéas geniet ook na, maar dan al dromend van de aapjes, lieve Yosca in Bellewaerde, de gestolen knuffeltjes tijdens de barbecue,… Daar het voor Valéas overdag veel te warm is om te gaan wandelen, help ik als ontspanning Alix en haar gastmama op weg met Alix’ dagboekje! Alix is net zoals Valéas’ “zusje” Austri, lid van het A-(puppy-)team van vzw Hachiko en poot nu ook al haar avonturen online neer!

Getagd: , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Eerst kotbbq en dan thesissen… voor Hulphond Valéas.

Meta

