Examens gedaan!

juni 24, 2008 § 8 reacties

Sinds mijn vorige berichtje zijn ook de laatste twee examens – met succes – afgelegd en komen er enkele dagen vakantie aan. Morgen gaan we namelijk naar Plankendael net zoals we vier jaar geleden deden na onze examens in eerste kan.

Ter afsluiting: ik kan het niet laten om dit stokje niet te “doen”.

In 10
10 jaar geleden had ik net mijn eerste jaar in het middelbaar achter de rug. Ik herinner me eigenlijk bitter weinig daarvan… Toch niks positief vernoemenswaardig.
10 maanden geleden was Valéas twee weken bij me en kwam het overhandigingsfeest zeer dichtbij. Ik begon toen ook volop aan mijn thesis te werken in het labo.
10 weken geleden had ik net beseft dat ik mijn thesis niet voldoende kon afwerken voor de deadline zodat ik in juli en augustus nog even zou verder werken.
10 dagen geleden hadden we net ons eerste examen achter de rug en was ik me aan het opjagen voor examen nummer twee.
10 uur geleden was ik mijn laatste examen aan het afleggen.
10 minuten geleden was ik een film aan het bekijken.
Binnen 10 minuten ga ik nog een film bekijken.
Binnen 10 uur ga ik slapen als een marmot.
Binnen 10 dagen is het proclamatie van ons jaar waar ik naartoe zal gaan ook al heb ik mijn diploma pas over twee maand. Vele vrienden en vriendinnen studeren af en stonden erop dat we kwamen.
Binnen 10 weken heb ik mijn thesis afgewerkt en verdedigd en is er eindelijk vakantie na een jaar te werken voor diezelfde thesis!
Binnen 10 jaar hoop ik dat ik samen met de mensen en dieren die ik graag heb, gelukkig mag zijn met alles wat is gebeurd ondertussen en nog in het verschiet ligt.

Het gaat nogal veel over die thesis hé?

Getagd: , , , ,

§ 8 Reacties op Examens gedaan!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Examens gedaan! voor Hulphond Valéas.

Meta

