Examens halfweg

juni 16, 2008 § 5 reacties

Zowel ons eerste examen vorige vrijdag als ons tweede examen deze voormiddag zijn goed gelukt! En zo komt het dat we nu halfweg zijn: vrijdag hebben we examen religie en de dinsdag nadien theoretische plantenteelt. Daar zowel Maarten als ik een examen te studeren hebben tegen begin volgende week, kunnen we jammergenoeg niet aanwezig zijn op de Hachikodogdays, het evenement georganiseerd door Erwin en zijn hulphond Neutro. Het wordt een enorm festijn met vanalles en nog wat te doen rondom de 24-uur-durende rolstoel-estafette. Voor diegenen die niet op wieltjes door het leven gaan zijn natuurlijk rolstoelen voorhanden! Wie ons wil jaloers maken met hun belevenissen op de Hachikodogdays: zaterdag 21 en zondag 22 juni 2008 in de gemeentehallen in Merelbeke (zo geraak je er).

Website hachikodogdays

Voor wie zich afvraagt hoe een hulphond helpt bij het studeren, een foto van hoe wij samen studeren: Valéas wriemelt zich tussen mijn voorwiel en zijn kussen met zijn achterste onder mijn bureau… Met zo’n steun kan ik toch niet anders dan flink verder studeren? Die ene keer had het echter het omgekeerde effect: ik vond het zo lief dat ik hem ging fotograferen in plaats van verder te studeren…

How we study...

Deze namiddag maakten we samen met Anne-Catherine en Ashley een lange wandeling van meer dan drie uur in het bos! Na een uurtje ontspannen, genieten, uitrusten en babbelen tijdens het wandelen, meldde Anne-Catherine ineens dat we niet zo ver verwijderd waren van Wiston en Eowin, de Border Collies van een vriendin van haar mama waar ze al jaren honderduit over vertelt. Zo kwam het dat Ashley en Valéas een kommetje water gingen drinken bij Wiston (15) en Eowin (4)! Deze vriendelijke Borders wandelden nog een stukje met ons mee in hun bos dat we nadien nog volledig hebben doorkruist daar ons kotje aan de andere kant lag…

Friends

Zowel Valéas als ik zijn bekaf: hij door de lange wandeling en het spelen met Ashley, ik door het vele studeren en het slaaptekort. Nu gaan we maffen zodat we morgen ons helemaal kunnen focussen op onze innerlijke religiositeit, dier en welzijn.

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Examens halfweg

  • Mieke schreef:

    De foto van Valéas die je gezelschap houdt tijdens het studeren is zooo vertederend! Wat moet het tof zijn met zo’n lieve supervriend, die misschien zelfs je voeten kan verwarmen indien het nodig is.

    Ik kan ergens begrijpen dat sommige filmsterren, zoals Brigitte Bardot, ontgoocheld door de ontrouw van bep. minnaars, besluiten verder met alleen nog viervoeters als vrienden door het leven te gaan. Hun gezelschap en de gezelligheid die ze verschaffen, zijn dingen waar we vast kunnen op rekenen.

  • grietsblog schreef:

    Hallo

    Proficiat met je website.
    Op mijn website sta je inmiddels onder mijn favorieten.
    Valeas lijkt me een echte “golden” te zijn. Zijn modderige maar toch zo schattige kopje op een foto enkele weken geleden deed me denken aan mijn eigen Golden.
    Misschien tot later
    Groetjes
    Griet

  • Maggy schreef:

    1)Ik zal wel op die dog estafette zijn, ben trouwens al lang geen student meer die moet blokken, ik zal met Nox zelf 2 keer lopen rond 16u en rond 20u op zaterdag, enfin! Op mijn blog zeker foto’s nadien ervan (moest je geïnteresseerd zijn).

    2) Hoe krijg je bij dat tekentje een foto van jezelf?

    3) Schoon woefkes die borders, jammer dat ze daarmee geen hulphonden maken, tzijn nogthans hele slimme beesten schijnt.

  • Patrick schreef:

    Hé, ik duim voor een goede afloop van de examens.
    Het moet nu ongeveer rond zijn zeker?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Examens halfweg voor Hulphond Valéas.

Meta

