De Haan, het mooiste dorp van Vlaanderen

mei 26, 2008 § 5 reacties

Omdat De Haan zalig rustig en relaxed is…
Omdat De Haan het enige plekje aan de kust is waar geen torenhoge vol appartementsgebouwen uit de grond rijzen als paddestoelen.
Omdat De Haan volgens Eiko en Valéas omringd is door zalige bossen.
Omdat De Haan deze zomer nog toegankelijker wordt!
Omdat De Haan ons deze zomer na al die jaren opnieuw op het strand mag verwelkomen in een jutter (te huur door toedoen van vzw intro)!
Omdat De Haan het mooiste dorp is van Vlaanderen

Stemmen jullie ook?

Daphné and Valéas

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op De Haan, het mooiste dorp van Vlaanderen

  • Mieke schreef:

    Prachtfoto! Jullie staan er allebei als heeel fotogenieke exemplaren op.
    Ja, ik stemde voor De Haan. Daar bracht ik als jong meisje enkele vakanties door, nl. bij mijn dikke maar gezellige tante Sara, die er een hotelletje runde, terwijl haar man schilderde.
    De Haan is het neusje van de zalm, als we het over Vlaamse kustplaatsen hebben. Weg met de oerlelijke hoogbouw, die de schande is van onze kustlijn.

  • Maggy schreef:

    Ik ging als kind wel eens naar De Haan (op kamp), maar dat is lang geleden, ik verkies cadzand als ik naar zee wil…
    Daar kan je met rolstoel tot aant water en maken ze geen punt over loslopende honden.
    Ik zal dus niet stemmen, want weet het eigenlijk niet zeker of De Haan het beste is, maar vermoed dat er dit wel genoeg zullen doen ;-)…
    Maar als De Haan zo goed is als je zegt, moet ik mss daar eens naartoe?

  • Maggy schreef:

    ps Die jutter is volgens mij alleen voor “de mobiele” minder valide, althans ik zou er niet kunnen in blijven recht zitten aangezien het geen aangepaste zit is en zonder kopsteun etc…. Weet niet of jij daarin kan rechtop blijven zitten?

  • Hoi, eindelijk weer eens tijd om je blog te lezen!
    Wat een mooie tekening van Valéas, echt super!
    Helaas ken ik het stadje De Haan niet, dus kan ik niet stemmen. Maar ik geloof je direct als je zegt dat het daar heel mooi is.
    Leuk dat je onze keuken op de voet gevolgd hebt. (http://kieknou.punt.nl)
    Hij is echt mooi geworden hé?
    We zijn er ook helemaal wijs mee.
    Eigenlijk ook weer vreselijk leuk om te zien dat de honden elkaar gedrag copiëren hé? Hier met 3 zie ik dat heel vaak. En ik vind het heerlijk dat Anoki ook gewoon meedoet. Echt een gevoel van: ik hoor hier ook!
    Meis, ik kom weer vaker kijken!
    Knuffels van hierzo… 🙂

  • […] vertrekken voor enkele dagen naar zee. Als pauze gaan we uitwaaien, wandelen, en misschien eens de nieuwe strandrolstoel in De Haan huren (mogelijk gemaakt door vzw intro)! Valéas heeft alvast zijn nieuwe zwemvest mee voor het […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu De Haan, het mooiste dorp van Vlaanderen voor Hulphond Valéas.

Meta

