Blogmeet vanuit beide perspectieven

mei 26, 2008 § 6 reacties

Ook Valéas en ik zakten zaterdagavond af naar de blogmeet (foto’s hier) in de moete. Het was een superavond dankzij de goede organisatie van Dries, Yab, Goya, Bruno en Karel en de toffe babbels met hen en Antoon, Sponzen Ridder, Life is a Dance, Ellen, Herman, Koen, Manuel, Lucie, en nog vele anderen…
Dat de locatie moeilijk te vinden zou geweest zijn, is écht niet waar… Wij stonden daar begod op 9 minuten rijden zonder één keer de weg te moeten vragen! En dat zonder GPS. Het aanvangen van de terugweg in de regen door het donkere park was echter minder aanlokkelijk, waardoor we een beetje bleven plakken… Alhoewel een zeer galante jongeheer mee wou fietsen tot op kot – zoals hij voor elke jongedame zou doen – bleek Katrien blij te zijn dat ik ongeveer wou vertrekken zodat we samen konden rijden – zoals de meeste studentes doen om hun angst in het nachtelijke park te overwinnen.

Baasje huppelde – figuurlijk – richting het bos, achter de campus. Ik huppelde al even flink naast haar: het bos begod!!! Jihaaa!!! Groot was de ontnuchtering toen we vroegtijdig halt hielden en het baasje het ene praatje na het andere begon te slaan met de mensen die ze tegenkwam… Ik probeerde haar duidelijk te maken dat het bos véél leuker zou zijn, maar het mocht niet baten. Ik ben dan maar flink gaan liggen en – minder flink – de koe gaan uithangen. Gras is Gezond en zeg dat ik het u gezegd heb!
Uiteindelijk viel de avond wel nog mee hoor. IK was namelijk DE STER van de avond! Ik werd door gentleman Goya getrakteerd op een button van Radio Scorpio. Hij pinde het op mijn vestje en ik ga er keihard mee stoefen! Bovendien werd ik – wanneer ik flink was – van langs alle kanten onder de loep genomen door fototoestellen in alle maten en gewichten, wat natuurlijk mijn ego – jammer genoeg enkel figuurlijk – streelde.
Weet u, een relatie, das geven en nemen, water bij de wijn doen: ik ga mee naar een blogmeet en zij gaat mee naar het bos ook al vriest het of regent het. Eigenlijk hoop ik stiekem dat we de volgende keer gewoon twee keer van de wijn kunnen genieten en gewoon kunnen gaan blogmeeten in het bos, liefst met viervoeters, en oh ja, een picnic ook graag! Wie stemt voor?

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Blogmeet vanuit beide perspectieven

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Blogmeet vanuit beide perspectieven voor Hulphond Valéas.

Meta

