Valéas getekend door An

mei 23, 2008 § 1 reactie

Toen ik de tekening van Grayling zag, die An maakte om haar nieuw tekenpallet uit te testen, zat ik toch even met mijn mond open te gapen naar het scherm. Toen trok ik mijn stoute schoenen aan en vroeg ik of ze ook Valéas kon tekenen…
De volgende dag lag onderstaande tekening in mijn mailbox. Dankuwel An! Bij deze is Valéas de tweede hond die An tekende, na Grayling, haar nummer één! Prachtig hé!!! Ik hoop dat An nog véél honden tekent… Ik hou namelijk net iets meer van honden dan van wielrenners, al vind ik eigenlijk alle tekeningen van An heel mooi!

Valéas

Getagd: , , , ,

§ Een Reactie op Valéas getekend door An

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Valéas getekend door An voor Hulphond Valéas.

Meta

