Kadootje voor Valéas

mei 19, 2008 § 14 reacties

Deze avond kreeg ik een kadootje!!! Het komt blijkbaar uit de Fnac… Een boek? Een CD? Ok ik ben een slimme kerel, maar ik heb toch liever speelgoed of eten of werk…

A present!!!

We deden het samen open en het bleek een laser-pointer te zijn… JOEPIE!!! Een laser-pointer! Superstoer!

Wow! A laser-pointer!!!

’t Ziet er goed uit, niet?

Looking excellent!

Maar waar dient het eigenlijk voor?

But what's it for?

Geen idee… Ik ga er gewoon mee stoeffen! Want als ik niet weet waarvoor het dient, dan weet niemand het! Behalve het baasje misschien…

I'll see and just be proud now...

Waarom Valéas een laser-pointer kreeg? Omdat hij het doel van een targetstick – een stok waarmee de baas iets aanwijst – niet begrijpt. Hij apporteert de stick in plaats van hetgeen ik ermee wil aanwijzen. Vriendinnen stelde een laser-pointer voor, daar het rode stipje duidelijk is, maar niet te apporteren valt.
Eens hij het concept van dit rode stipje gesnapt heeft, wil ik het vooral gebruiken als Valéas iets uit een lade of kast moet halen. Op termijn kan ik het misschien ook gebruiken in de winkel zodat hij precies neemt wat ik wil kopen…

Getagd: , , , ,

§ 14 Reacties op Kadootje voor Valéas

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kadootje voor Valéas voor Hulphond Valéas.

Meta

