Vakantiejob bij Ivago?

mei 9, 2008 § 8 reacties

Toen we terugkeerden van de Dehlaise, maakten we een kleine ommetoer zodat Valéas nog even los kon in een van de meest rustige en frisse delen van het park. Hij was superflink: nam geen duik in de Dijle, rolde niet in een modderpoel en bleef mooi in de buurt – wat hij tegenwoordig altijd doet.
Op het einde van de wandeling liep hij even als een gekkerd toertjes op het grasveld toen hij plots stopte en in de struiken verdween. Maarten dacht meteen dat hij een eend zag. Ik was ervan overtuigd dat het een geurtje was: hij was precies nieuwsgierig. Even later kwam hij fier als een gieter naar me toe gelopen met een wit pakketje in zijn mond. Daar ik het zowiezo liever in mijn handen heb dan in zijn maag, moedigde ik hem aan om het naar mij te brengen. Apetrots kwam hij op mijn voetplanken met… een pamper. En ja, het was er eentje met een geurtje… Een retriever in hart en nieren! Terwijl ik hem prees, knuffelde en aanlijnde – we waren vlakbij de eendjes en een duik in de modderige beek wouden we toch liefst vermijden – ging Maarten het geurige kadootje snel in de vuilbak gooien die gelukkig vlakbij was.
Maarten: “We moeten echt een vakantiejob bij Ivago zoeken voor hem.”

Getagd: , , , ,

§ 8 Reacties op Vakantiejob bij Ivago?

  • patrick schreef:

    Mijn hond rolde zich soms in uitwerpselen van wilde dieren. I was not amused. 😉

  • Maggy schreef:

    Heb hier al ne collega dan voor hem 😉 , hopelijk komt die nu niet alle vuile pampers brengen?!

  • Blijkbaar heeft hij meer verstand dan sommige mensen en laat ten minste die dingen niet rondslingeren ! En ja, ze hebben allebei een grote bench 60x55x60 !!

  • Stephanie'tje schreef:

    Niet alleen retrievers doen dat, ook mijn chihuahua is daar gek op! Ik daarentegen…
    x

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hahaha, die Valeas, knap hoor dat hij de pamper kwam brengen in plaats van de inhoud even snel te verorberen 😀 Chapeau voor jullie allebei 🙂

    Saskia en Yunah 🙂

  • Mieke schreef:

    Pas enkele weken geleden at onze Mil supersnel het kleine geurige kakje van Eliaske van drie j. uit het potje, net toen ik dat ding wou oppakken om het uit te gieten in het toilet. De volgende keer toen Elias op het potje zat, zei de kleine: “Ruik je het al omi? We gaan moeten opletten dat Milleke het niet pakt, want hij vindt dat lekker!”
    Er zit vast van alles in wat nog voedzaam is! Dus Valéas is een flinke, gedisciplineerde jongen!

  • Figo schreef:

    Figo zegt bedankt voor het leuke verjaardagskaartje!!!

  • Maggy schreef:

    Vele honden eten poep, oft nu van katten is of kinderen of andere honden, wat wij vies vinden is blijkbaar niet zo erg, las ik eens. Tmoet een bron van vitaminnen zijn. Men hond (ookal ist hulphond) is verlekkerd op kattenstront en wacht zelf niet tot de poes gedaan heeft (tis lijk een kind aan de kauwgommenbak). Dit vind ik soms wel erg voor de poezen, maar kant hem niet afleren, tis blijkbaar een delicatesse.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Vakantiejob bij Ivago? voor Hulphond Valéas.

Meta

