Hersteld!

mei 6, 2008 § 3 reacties

Sinds deze middag is de rolstoel hersteld! De firma kwam deze middag mijn achterwielen meteen vervangen. Het ene roulement was kapot, het plastic van het ander wiel was beschadigd. Daar deze rolstoel slechts een jaar oud is, valt het hopelijk nog onder garantie want dit is niet normaal…

Trouwens, wisten jullie dit al?
Speciale hond + zonnebril = blind!
Zonder zonnebril ben ik volgens sommige mensen al blind, maar met zonnebril ben ik het helemaal! Zelfs als Valéas’ leiband vasthangt aan mijn rolstoel… Vrienden lachen dan stilletjes “Jaja, Valéas fluistert tegen u waar je moet rijden”…

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op Hersteld!

  • cathy schreef:

    Iemand met een zonnebril en hond bij is idd voor de meeste blind.
    Andere overbodige vragen als je zegt dat ze de honden niet mogen aaien zijn;bijt hij misschien?
    Gelukkig is je rolstoel hersteld. Een rolstoel met panne is voor de meesten een drama.
    Nog iets, bij zoomarkt hebben ze speciale rugzakjes voor de hond waar jij al zo lang naar op zoek bent. Alleen zul je dan het harnasje van Valeas niet meer zien denk ik
    Geniet van de zon en take it easy met het blokken

  • Mieke schreef:

    Zij die denken dat je blind bent hebben traagwerkende hersenen, geen nauwkeurige waarnemeing, geen aanvoelingsvermogen, gebrek aan respect, kortom ze hebben een paar op het eerste gezicht onzichtbare handicaps.
    ou je niet boos worden op een deel van de “able-bodied persons”, en doorheen je gramschap vrolijk beslissen om een soort vierkant juweel om je hals te dragen, vijftien tot twintig centimeter in het kwadraat bvb.waarop duidelijk te lezen staat: “Mijn IQ is 135 en ik ben niet blind”? Moet kunnen, vandaag de dag.
    Luc kan je wel aan zoiets helpen denk ik!

  • Maggy schreef:

    Oh sommigen zagen me ook al aan als blind (zelfs zonder zonnebril) gewoon omdat Nox naast me liep, met zen gele jas aan, hoorde ze dan nog fluisteren “zie hoe erg, blind en in ne rolstoel, gelukkig heeft ze die hond”… Mensen denken zoveel van mindervalide personen, zalt maar niet allemaal opnoemen zeker?!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Hersteld! voor Hulphond Valéas.

Meta

