Thesis-tijd

april 17, 2008 § 5 reacties

De voorbije weken zat ik vaak achter deze computer te thesissen. Hoe langer ik door deed, hoe duidelijker het werd dat ik de deadline van 9 mei – ingebonden exemplaren indienen op het secretariaat – niet zou halen. De gewijzigde plannen zien er na lang nadenken en overleggen als volgt uit: tot 9 mei werk ik nog verder aan mijn thesis, dan werk ik voor mijn vakken en doe ik alle examens mee en in juli werk ik op enkele weken mijn thesis af die ik nadien indien en verdedig. Bij deze zijn jullie op de hoogte van deze verandering.

Verder is er niet zo veel gebeurd… Valéas sluit nu reeds vlot beide kastdeuren en de koelkast met zijn snoet. Onlangs zijn de lades erbij gekomen en ook dat gaat op twee dagen tijd ook al zéér vlot!

Toen we dinsdag gingen wandelen in het bos was het duidelijk dat de lente en zomer eraan komen! Zonder jas gaan wandelen, licht, warmte, zonnebaden, vakantie – minder lang dan anders maar ochja, “nekeer zo, nekeer anders” hé, enzovoort. Ik begin alvast vol verwachting te kwispelen – figuurlijk dan wel!

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Thesis-tijd

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Thesis-tijd voor Hulphond Valéas.

Meta

