Fotoshoot Flikkendag 2007

maart 14, 2008 § 2 reacties

Onlangs bekeek ik opnieuw enkele filmpjes op youtube. Toen zag ik plots waar ik – onbewust – het idee vandaan haalde om Valéas te leren mijn muts uit te trekken. Hierbij toon ik jullie het filmpje van Daniel en Yogi, zijn hulphond die school liep bij Dogs for the Disabled, die trouwens op Crufts, de grootste hondenshow ter wereld, Friends for Life won in 2006.

Gisteren kreeg ik nog een reeks foto’s van Bart Rötgens, student fotografie en een vriend van mijn zus, die toevallig langs onze stand kwam op Flikkendag en toen een fotoshoot maakte tijdens een van onze demo’s. Hieronder een foto van Valéas als reus. De andere foto’s Flikkendag 2007 kan u hier terugvinden.

Valéas raising money

Morgen gaan we trouwens samen met Hilde, Miche en haar hulphond Pistache onze derde demonstratie geven op de Italian Evening in Nokere, georganiseerd door studenten aan de Ehsal ten voordele van vzw Hachiko. Als jullie ons aan het werk willen zien…

Getagd: , , , ,

§ 2 Reacties op Fotoshoot Flikkendag 2007

  • Maggy schreef:

    Leuk filmke had het wel al gezien, men sokken en jas doet Nox ook uit, muts zie ik niet te lukken, lijkt me te hoog, zoals ik vorige keer zei.

    Nokere waar is dat? Ik ga morgen eten ten voordele van hondjes die mishandeld werden in Spanje.

    Ik geef demo op beestjes & baasjes in Gent op paasweekend.

  • Patrick schreef:

    Veel plezier, het is een mooie hond.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Fotoshoot Flikkendag 2007 voor Hulphond Valéas.

Meta

