De 3 presentaties

februari 1, 2008 § 3 reacties

Deze week werkten we keihard aan de 3 presentaties, de ene dag al met meer resultaat dan de andere. Vandaag was het zover… Ik was heel nerveus, had weinig geslapen, was niet helemaal voorbereid zoals ik wou, maar het ging allemaal goed tot zeer goed. Ik ben ‘content’ 🙂 En Valéas? Die heeft de hele tijd stilletjes geslapen. Lief hé van hem?

Gisteren kwam Ezra trouwens nog eens op bezoek. Als pauze zijn we gaan wandelen! Valéas bleef deze keer wel proper. Ezra had echter wel zin in een natuurlijk gezichtsmaskertje – kwestie van een zacht velletje te hebben voor je op skiverlof vertrekt…

BL1000635

Toen ik daarnet trouwens na de presentaties even mijn mails wou nakijken, vond Valéas dat hij eerst aandacht moest krijgen… Hij steelde – dat deed hij écht nog niet vaak en het was lang geleden – een koekje in een plastiekje van de keukentafel, dat Sabine had achtergelaten… Ik hoorde het, wist intuïtief dat dat zijn wraak/aandachtstrekmethode was en verbood het hem verbaal op een héél strenge toon. Hij was duidelijk verschoten en kwam ‘schuldbewust’ naar de kamer met de koek en het papiertje in één stuk in zijn mond. Hij gaf het af, ik liet het verdwijnen, en hij was dolblij met de laaaange knuffel die hij een halve minuut later kreeg… Daar ik me toch wat schuldig voelde, hielden we dan maar een fotoshoot!

Look at my new ball!

Myyyyy bal

Sweet me and my new ball!!!

Deze ochtend kwam trouwens ook het pakket toe dat ik bestelde bij Chichien! Ik kreeg/bestelde als laat verjaardagskadootje van Maarten en Anne-Catherine “Funagle”, het spel waar ik al héél lang naar verlangde – het is de MAX. Voor Valéas had ik de poppetjes ‘Naughty & Nice’ besteld omdat ik die zo leuk vond en ze zo zacht leken – wat ze ook zijn. Bovendien kregen we nog 2 supershieke hondenkoekjes, een staaltje parfum van ‘Sexy Beast’ (ik zal laten weten hoe het bevalt) en een Baseball als welkomstgeschenk! Dat laatste speelgoedje bleek meteen Valéas’ favoriet: hij heeft er sindsdien een hele namiddag mee rondgelopen en gesqueakt. Het ding werd dan ook het onderwerp van de fotoshoot…
De speelgoedjes zijn trouwens van PlanetDog. Zij stichtten de Planet Dog Foundation, een supergoeie foundation die ik dus zo ook steun, wat enkel mogelijk was doordat Leen van Chichien hun gerief verkoopt.

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op De 3 presentaties

  • Mieke schreef:

    Hi Daphné

    wat ik zo leuk vind aan jouw foto’s is dat ze haarscherp zijn en zo vreselijk realistisch, dat je hart er blij van opspringt als je die van vandaag ziet, tenminste als je zoals jij en ik een echte hondenfan bent!
    Alleen al het zien van zo’n prachtdier doet deugd. Als de natuur zo goddelijk mooi kan zijn, wie zou dan ooit nog durven wanhopen?
    Wat gaan we lang leven in het gezelschap van onze trouwe labradors. Maar die beige is niet van jou hee? De mijne is wel beige, en zijn haren zijn tussen kort en lang – geeft niet hoor; er zit een klein beetje retriever-ras in.
    Mieke

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hallo Daphne,

    wat heerlijk dat je presentaties er op zitten en dat je content bent met het resultaat 🙂 Heb je dit maar mooi weer achter de rug. Wat heeft die Valeas toch een lieve kop…en wat is hij fotogeniek 😉

    Ik hoop dat je nu heerlijk van het weekend kan genieten van rust en Valeas, zonder de stress dat je moet studeren voor een presentatie of iets dergelijks..geniet er maar lekker van…

    Saskia en Yunah 🙂

  • […] uit Amerika die ik al keiiiilang wou voor Valéas!!! Dankuwel!!! We zijn er suuuuperblij mee! De Baseball is al bijna 2 jaar een groot succes! Naast de baseball en de soccer ball bestaat de serie nog uit […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu De 3 presentaties voor Hulphond Valéas.

Meta

