Examen N°3

januari 24, 2008 § 1 reactie

Danku Saskia om me eraan te herinneren, ik was even vergeten het hier te melden. Het examen is goed gegaan alhoewel ik niet zo veel heb geslapen… Valéas was héél flink over de hele lijn zowel tijdens het examen als onderweg ernaartoe!
Deze middag gingen we nog naar de Colruyt wat al een tijdje geleden was – tijdens de examenperiode gaat Maarten of een ander kotgenootje liever snel over-en-weer naar de winkel en terwijl ik doorstudeer – en hij vond het geniaal om weer te mogen werken en public. Nadien mocht hij ook even los en liet hij al zijn overtollige energie de vrije loop: hij vloog bijna uit de bochten tijdens zijn knotsgekke rally door de bladeren in het bos!

Danku iedereen voor het geduim!!! Nu werken we het seminarie af dat dit weekend doorgestuurd moet worden, waarna we de presentaties voor vrijdag 1 februari klaarstomen terwijl we ook nog naar het labo gaan thesissen…

Update: hierbij nog enkele foto’s die ik nam tijdens het studeren. De camera ligt binnen handbereik om elegante/verwijfde poses te vereeuwigen.

Elegancy

Yes?

Getagd: , , , ,

§ Een Reactie op Examen N°3

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Examen N°3 voor Hulphond Valéas.

Meta

