Tv: Pieter en Triolet

januari 18, 2008 § 6 reacties

Vanavond waren collega student Pieter en collega hulphond Triolet op tv te bewonderen! Wie het heeft gemist, kan het hier bekijken (klik hier indien de andere link niet goed werkt).
Wij gaan nog even verder seminariën…
*zwaai* en *poot*

Update: Bij deze kan je het filmpje ook rechtstreeks en mooi ingekort op onze blog bekijken!

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Tv: Pieter en Triolet

  • miskebols schreef:

    Een heel goed interviewtje, en wat een leuke hondennaam zeg :)!

  • Maggy schreef:

    Er vroeg me vandaag in Antwerpen nog iemand “of mijn hond zo een was die gisteren op tv was”. Ik zei “heb het niet gezien”, nu dus wel… Ze vertelde “over deur openen” enz toen zei ik “ja zo ene is de mijne ook”!

  • A-C schreef:

    Ik denk dat er nog eentje van de hachikohonden op tv is binnenkort: volgende week dieren in nesten op één op zaterdagavond rond 20.10. Twas een hulphond met zo’n jasje van die in opleiding. Kdenk nie dat ze een naam zeiden. Allen kijken dus! :d

  • Maggy schreef:

    Op een, dieren in nesten,…
    Tis net hulphondencafe dus denk dat velen het niet zullen zien, maar er bestaan video’s/digitv enz ….
    Kga Caro voorstellen om mss tvke daar te zetten tijdens cafe dan zien die mensen het ook! Mss kom ik ook eens naar cafe af!

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hallo Daphne,

    vandaag nog even doorzetten en flink studeren en dan morgen nog 1 examen doen…en hopelijk heb je het dan achter de rug 🙂 Ik kom je nog even heel erg veel succes wensen…!

    Saskia en Yunah 🙂

  • Saskia en Yunah schreef:

    Ik kwam even kijken of er al iets stond…maar je zult wel te moe zijn, helemaal geen zin hebben. In ieder geval…je donderdag examen zit erop meid….dat is weer achter de rug. Lekker uitrusten nu, hoop ik maar 🙂

    Saskia en Yunah 🙂

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Tv: Pieter en Triolet voor Hulphond Valéas.

Meta

