Examen N°2

januari 17, 2008 § 4 reacties

Ook examen nummer twee ging goed vandaag. Deze keer was ik zo slim geweest om Valéas voordien geen kans te geven nét voor het examen een modderbad te nemen, waardoor we proper, droog maar ook wel nerveus toekwamen om examen af te leggen.
Vandaag is Valéas de hele dag ondeugend. Hij knorde tijdens het examen, weigerde tijdens het examen een pen op te rapen – Inge schoot ter hulp daar ik niet meer kon doen dan fluisteren tijdens een examen – en nam een vuile zakdoek van op het voetpad alhoewel ik hem dat had verboden. Het zijn allemaal kleine dingen maar dit bovenop het feit dat ik erg moe ben, maakt dat ik eventjes bij de pakken blijf zitten – haha, alsof ik anders met de pakken ga lopen.
Vanavond gaan we vroeg slapen om morgen en overmorgen het seminarie zo ver mogelijk af te werken vooraleer we beginnen te leren voor het laatste examen volgende week donderdag.

Bij deze heb ik ook even tijd om deze gekke foto online te plaatsen. We blijven oefenen op het apporteren van eetbare voorwerpen.

My bone!

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Examen N°2

  • cathy schreef:

    Tof dat Valeas dat zo goed apporteert.Ik had deze week iets geijkaardigs mee voor Iago en Yves en het duurde een tijdje eer ze de link legden dat dit eetbaar is
    Leuk hoe je hem steeds blijft verrassen met variatie in zijn speeltjes en knabbeltjes
    We duimen voor de rest van de examens

  • Kijk dat duimen van ons heeft blijkbaar geholpen ! Je hebt weer een paar “gekke” uitspraken gedaan hé ! Ja, wij lezen het hatchiko-krantje !!

  • Maggy schreef:

    Volgens mij voelt Valeas dat je beetje zenuwachtig bent en doet die daarom koppig of doet die dingen die eigenlijk niet horen… Nu trek het je niet aan, elke (hulp)hond heeft wel een mindere dag.

    Zo een tandenborstel kan Nox ook prima apporteren maar kleine koekjes of snoep is niet mogelijk bij Nox.

  • Saskia en Yunah schreef:

    ahhhh, da’s lekker, dat 2 examens er nu op zitten..heb je dat maar gehad 🙂 Van het weekend even lekker “uitwaaien” met Valeas…allebei even lekker een fris windje door het hoofd laten waaien, kun je er volgende week nog even tegenaan…

    Veel succes!

    Saskia en Yunah 🙂

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Examen N°2 voor Hulphond Valéas.

Meta

