Vertrouwen…

januari 1, 2008 § 5 reacties

Deze morgen sliepen we iets langer als normaal. Kort na de middag maakten we ook een leuke wandeling waarop Valéas véél kroste, geïnteresseerd snuffelde, vriendelijk hondjes begroette, knettergek in het gras ging rollen, kortom superblij én superflink was!
Nadien had hij erg veel nood aan een middagdutje/schoonheidsslaapje. Terwijl ik nog wat gegevens ingaf van mijn thesis, merkte ik dat hij wel héél dicht bij me lag. Daarop kwam Maarten stilletjes dichterbij en nam volgende foto’s…
Jullie hoeven niet bang te zijn: zowel ik als mijn rolstoel waarschuwen hem als ik ga rijden: ik vertel het hem en mijn rolstoel maakt een klikgeluidje dat hij perfect herkent.
Eindeloos vertrouwen…

I trust her...

Exhausted

I rather lay here...

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Vertrouwen…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Vertrouwen… voor Hulphond Valéas.

Meta

