Kerstcafé met cakejes

december 30, 2007 § 4 reacties

Gisteren gingen we naar Hachiko’s Kerstcafé nadat we gedaan hadden met studeren. We zouden er namelijk het geld om een pupje aan te kopen, overhandigen dat we bijeen sprokkelden door middel van het spaghetti-café, het hutsepot-café, ons Hachiko-spaarpotje op kot, de beeldjes die Cathy maakte en verkocht en de reclame die een tijdje geleden op de blog van Eiko en Yves stond. Ondertussen staat hier opnieuw een spaarpotje voor een volgende pup…

We hebben gisteren véle stille lezers van deze blog ontmoet. Vele mensen kenden namelijk Maarten en Anne-Catherine ‘van op den blog’ wat ik eigenlijk erg grappig vond! Ik vraag me eigenlijk wel eens af wie hier allemaal meeleest… Verrassen jullie me?

Toen we vertrokken trakteerde Cathy ‘de studenten’ op een zakje cakejes. Danku Cathy, ze zijn erg lekker!

De conversatie terwijl we het zakje openprutsen:
Maarten: “Ik vind dat we uw hond ook iets moeten geven”
Ik zwijg en wacht verbaasd af.
Maarten: “Wat denkt ge van de groene strik?”
Ik lach en slaak een zucht van verlichting!

Speciaal voor jullie komt Valéas het zakje tonen. Is hij niet flink?

The gardien of the cake...

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Kerstcafé met cakejes

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kerstcafé met cakejes voor Hulphond Valéas.

Meta

