Sinterklaascadeau-advies gevraagd!

november 21, 2007 § 18 reacties

Kong Snugga WubbaIk heb jullie advies nodig. Ik hoorde via via dat een Kong Snugga Wubba echt iets voor mij is. Het is stevig, zacht, knuffelig, stil, kortom de ideale knuffel om overal mee naartoe te sleuren. Daarom ga ik dat dus aan de Sint vragen!

Nu bestaan die dingen echter in drie kleuren: lichtblauw, roze of lavendelpaars… Ik ben een echte man en trek me daar helemaal niks van aan. Die beslissing laat ik aan het baasje over, dacht ik zo. Zij weet het jammergenoeg ook niet! Daarom vraag ik dus jullie hulp: welk kleurtje Kong Snugga Wubba moet ik aan de Sint vragen?
Kong Snugga WubbaOja, ik moet van ’t baasje ook vragen welke kleur mijn zus Eiko dan best zou vragen. Niet dezelfde als ik natuurlijk, maar welke dan wel?

Woef en likje vanwege flinke Valéas

Getagd: , , , ,

§ 18 Reacties op Sinterklaascadeau-advies gevraagd!

  • Wopper schreef:

    Hé Valéas,

    Ik heb nog nooit van een Kong Snugga Wubba gehoord. Wel ken ik kong Wubba. Die is gaaf joh!
    Ik heb hem van de week gehad voor mijn overdracht. Eindelijk een piep die ik niet kan mollen zegt mijn vrouwtje. Ik heb een blauwe, er is enkel maar een blauwe tenminste in de maat die ik heb, maar ik vind het de mooiste kleur dus jij moet ook maar een blauwe en Eiko een Paarse roze is zo tutig nee hoor, ze is al een dame op leeftijd! Mijn wubba is niet zacht maar wel oersterk en dat is maar goed ook. Tommy en ik spelen de wildste spelletjes ermee. Logisch want Tommy wil natuurlijk ook een Wubby, nou schijnt hij er ook een te krijgen binnen kort een heel kleintje. speciaal voor mini hondjes maar ook in die kleur was geen keus hoor. Ik geloof dat ik mijn vrowutje maar naar jullie stuur voortaan voor Wubba’s!!!

    En eh’… veel plezier met Wubba hé.

    H-5 van Wopper

  • Miss Poppy schreef:

    Ik zou de paarse nemen, gewoon omdat vrouwtje die sneller zou kopen omdat dat haar lievelingskleur is ! Ga nu dringend die snugga wubba op mijn verlanglijstje zetten voor de sint en kerstman, misschien krijg ik er dan wel 2 ! Oké, oké, zal er ook maar eentje vragen voor mijn zus…

  • Josie schreef:

    Ik zou zeggen, blauw voor Valéas en paars voor Eiko?

  • suffix schreef:

    Beste Valéas,

    Nu maar heel erg duimen dat de sint niet voor dat roze speelgoedje kiest …

    groetjes,
    suffix en co

  • Maggy schreef:

    Ik vind roze leukst en zou me dus bewust geen blauw nemen omdat dit zo gzegd voor mannen is. Net anders doen dan anderen is mss uniek?
    Mss paars voor Eiko?!

  • vroni schreef:

    de paarse voor jou en de blauwe voor eikootje

  • An schreef:

    tja… hele gewichtige vraag hoor… paars is wel zo lekker stoer ! voor jou dus 😉 en Eiko zacht-blauw?

  • Saskia en Yunah schreef:

    Ik zit ook aan de kleur van de honden te denken….bij Eiko’s zwarte vacht vind ik roze het beste passen en bij Valeas’s vacht zou ik een paarse nemen 🙂

    Maar och, zolang ze er maar plezier van hebben, maakt de kleur uiteindelijk niet zoveel uit….ze zien er leuk uit, die Snugga Wubba’s…ik zal ze maar niet aan Yunah laten zien 😉

    Saskia en Yunah 🙂

  • Laika en Chesko schreef:

    Wij vonden die Kong ook super en ons vrouwtje is hem voor ons gaan zoeken. Mijn zusje kreeg een roze, past bij haar mandje zei ons vrouwtje en ik denk dat ik een blauwe kreeg. Ons vrouwtje zit je site hier helemaal te lezen en wij horen haar steeds “wauw tof, cool seg” te zeggen dus ik denk dat ze hier zeker en vast nog vaak komt lezen.
    Pootje van Chesko en Laika

  • cathy schreef:

    Hallo,Yves hier

    Ik vraag aan mijn vrouwtje ook zo een ding van de sint
    Een roze,past bij mijn zachte karakter
    Likjes
    Yves

  • Goya schreef:

    Ik zou voor paars gaan!

  • Stephanie'tje schreef:

    Paars voor Valéas, blauw voor Eiko?
    Lijkt me ’t meest passend

    Groetekes

  • patsy schreef:

    HAllo Daphné

    bedankt voor het advies. Maar Milo heeft graag iets in badstof én met piepers. Ik heb me vandaag laten vangen aan een pracht van een koe in badstof én met wel 5 piepers. Benieuwd hoe lang hij het nu zal volhouden

  • Saskia en Yunah schreef:

    En Sint…ben je er al uit? Welke kleur voor wie…? 😀

    Saskia en Yunah 🙂

  • Annelies schreef:

    Ik heb gezien dat ons Qorbie al een roze Kong heeft gekregen. De sint is daar een beetje vroeger gekomen. Nog twee nachtjes Valeas en dan komt de sint!

  • […] een superlekker varkensoor – het klinkt vies maar het is ideaal voor honden om op te kauwen. Hun Kong Snugga Wubba zal de Kerstman moeten brengen daar de Sint er geen meer in voorraad had. Valéas kreeg wel nog een […]

  • Chantal en Djuna schreef:

    Ik ben vandaag ook eens op zoek gegaan, maar bij ons hadden ze ze in het rood, blauw en geel. Ze zien er precies hetzelfde uit, heten hetzelfde etc.

    Gr Chantal

  • […] Snugga Wubba!!! Jump to Comments Maandag was het zover: de langverwachte Kong Snugga Wubba’s voor Eiko (roze) en Valéas (paars) waren via Suffix en zijn bazinnetje […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Sinterklaascadeau-advies gevraagd! voor Hulphond Valéas.

Meta

