Ezra op bezoek

september 7, 2007 § 2 reacties

Gisterenavond hoorde ik ineens gehijg op de gang! Zo’n gekke geluiden had ik de buren nog nooit horen maken… Toen ik ging kijken, stond er ineens een supermooi meisje in de gang!!!
Na uitgebreid kennisgesnuffeld te hebben, wou ik graag met haar spelen. Jammergenoeg was ze eerst een beetje bang… Dat was echter snel over: ze ging op onderzoek uit en ontdekte alle leuke plaatsjes die voor mij vanaf dag één al verboden terrein waren. De baasjes waren wel wat verveeld dat ze haar altijd moesten gaan zoeken aan de blauwe kant. Doordat ik zo braaf ‘op mijn plekke’ op mijn Leo-matje bleef, kreeg ik dan alle positieve aandacht! Leuk hé?
Na het eten heeft het baasje van Ezra foto’s van ons genomen, zowel tijdens als na het spelen! We hebben ons echt geamuzeerd… De timide dame die ze eerst leek, viel helemaal voor mijn charmes! Ik mocht zelfs lekker ruig spelen! Yeah! Hopelijk wordt Veti nu niet jaloers…
Hopelijk tot binnenkort Esje!
Ruige pootjes en hapjes vanwege Valéas

Rough dogs!

Being good dogs

Getagd: , , , ,

§ 2 Reacties op Ezra op bezoek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ezra op bezoek voor Hulphond Valéas.

Meta

