Internationaal bezoek

augustus 28, 2007 § 5 reacties

Vorig jaar liepen Maarten, Eiko en ik, Jan en Ineke tegen het lijf in Gent. Zij spraken ons aan met “Oh! Een hulphond! Dat is nou de eerste die we zien in België”. Ze bleken reeds jaren gastgezin te zijn voor Stichting Hulphond Nederland en waren op vakantie in Gent! Na een lange babbel bleken we elkaar zelfs reeds te kennen via de mailinglist omtrent hulphonden. We besloten contact te houden… Het was zo gezellig!

Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje: Jan en Ineke kwamen op vakantie naar Mechelen! Net als vorige keer was hun hulphond in opleiding – toen Aislynn, nu Flame – bij de trainer waardoor ik nog steeds geen hulphond zag die niet was opgeleid in België!
Ze planden ook een dagje Leuven en Valéas en ik mochten hun gids zijn! Eigenlijk hebben we evenveel gebabbeld over (hulp)honden, Valéas, Flame en zijn voorgangers, als over Leuven zelf…
Ik vond het supermegaleuk! Danku Jan en Ineke, voor de superdag en de vele tips… Tot de volgende keer, in België of in Nederland!

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Internationaal bezoek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Internationaal bezoek voor Hulphond Valéas.

Meta

