From Suffix to Valéas

augustus 28, 2007 § 2 reacties

Deze mail vond ik deze avond in mijn mailbox…

Valéas,

Heb je al eens geprobeerd om een koprol in de modder te maken ?
Fantastisch gevoel , een echte aanrader !

groetjes,
Suffix

Danku Suffix!
Zucht

Getagd: , , , ,

§ 2 Reacties op From Suffix to Valéas

  • dorien schreef:

    Ja valéas, suffix heeft groot gelijk… Maar weet je ook dames als ik rollebollen graag in de modder. Maar ook een paardenvijgje kan wel eens deugd doen maar dat heeft het baasje natuurlijk iets minder graag. Maar na een verfrissende douche kan ik er weer tegen voor eeuh …. een paar uren om daarna terug te keren…. en serieus over mijn voeten eeeeuh poten te krijgen van baasjelief ach ik heb toch mijn pretje gehad laat me weten als je ook eens een paardevijgje uitgeprobeert hebt
    poot rumi

  • […] het zover: de langverwachte Kong Snugga Wubba‘s voor Eiko (roze) en Valéas (paars) waren via Suffix en zijn bazinnetje tot bij ons geraakt! Via de flickr Kong group hoorden we al dat de meeste […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu From Suffix to Valéas voor Hulphond Valéas.

Meta

