Mud coated retriever

augustus 27, 2007 § 7 reacties

Vanavond moest Valéas nog wat energie kwijt. Ik besloot wat met het balletje te gaan gooien dat ik via Sandy en Kwiek kocht: fluo oranje, hard plastic, onbreekbaar, wasbaar, drijvend, etc. Ideaal! Een tennisbal is ofwel bruin of gesneuveld binnen de paar dagen.
Valéas wou echter liever wat in het gras hollen en rollen. Prima voor mij! Hij genoot met volle teugen and so did I. Toen kwam Barney, een kruising Duitse dog langs gehold met zijn bazinnetje! Toevallig is ook zij opzoek naar een speelkameraadje voor haar hond… Die grote rakkers zullen dus nog vaker samen mogen spelen!
Toen vond Valéas een modderplas en werd hij een ‘mud coated retriever’ in plaats van een Golden Retriever… Foto’s volgen. Eerst de broodnodige nachtrust voor ons allebei.

Back home with a mud coated retriever

His favorite pose

I'm sorry...

What?

Please forgive me?

Update: deze morgen heeft zijn vachtje weer dat zalige gouden kleurtje! Alleen zit de vloer nu onder ’t bruin stof en heeft mijn kamer zo’n verrassend natuurlijk geurtje. Alsof je naast een grasveld met modderplassen staat… Just the way he likes it, I guess?
Ik vind dat de foto’s boekdelen spreken, niet?

Getagd: , , , ,

§ 7 Reacties op Mud coated retriever

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Mud coated retriever voor Hulphond Valéas.

Meta

