Overhandigingsfeest!

augustus 25, 2007 § 3 reacties

Donderdag zijn we nog in het centrum gaan wandelen. We gingen ondermeer naar de Casa die eindelijk toegankelijk is. De Casa bevindt zich sinds enkele maanden boven de Bart Smit. De roltrap bij de ingang is voor mij echter meteen het grootste obstakel… Aan de ingang stond deze keer echter een bordje waarop men meldde dat de winkel toegankelijk was via de lift in de Bart Smit. We besloten dan ook meteen een kijkje te gaan nemen! Valéas kreeg een matje in de vorm van een leeuwtje daar Anne-Catherine hem de mijnaam ‘Leo’ gaf omwille van de kleur van zijn wilde bos haar. Het matje ligt nu in de keuken op zijn plekje namelijk onder de tafel van de microgolf. Daar ligt hij uit de weg en kan hij niemand proberenverleiden hem toch wat aandacht te geven en ligt zijn geoefende snuffel ver verwijderd van mogelijke kruimels die kotgenootjes perongeluk laten vallen.
Op weg naar ons kotje kregen we echter opnieuw te maken met een drietal dringende boodschappen met dezelfde slappe consistentie.

Vrijdag gingen we leesvoer ophalen in het labo waar ik mijn thesis volgende week begin. Valéas gedroeg zich prima! Een thuisgekomen na een weekje op kot, werden we weer uitbundig begroet door Eiko en Minoes. Deze nacht was het wel beddendans: Anne-Catherine blijft hier een weekendje logeren en Eiko noch Valéas wisten goed waar ze zich moesten placeren met vier zielen op slechts twee bedden in één kamer…

Vandaag, zaterdag gingen mama, Anne-Catherine, Eiko, Valéas en ik op zoek naar een of twee pulls voor mij… Het was druk, de wintermode van 2007-2008 ligt mij echt niet en ik vond dan ook amper iets waarvan ik niet meteen dacht ‘oh help’ of ‘no way’.
Nadat Valéas nog een poos in de tuin had rondgedwaald en – in tegenstelling tot Eiko – zich altijd meteen kwam aanmelden als ik hem riep, is ook hij nu eindelijk wat moe.

Morgen is het Hachiko’s jaarlijkse overhandigingsfeest! Daar wordt Valéas officieel aan mij overhandigd door zijn gastgezin samen met alle andere honden die het voorbije jaar hun baasje vonden! Het wordt druk maar ook superleuk morgen…

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op Overhandigingsfeest!

  • Chantal en Djuna schreef:

    Hoi,

    Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met jullie. En zo te lezen gaat het ook nog goed met Eiko. Wat wil je nog meer he…

    Hoe was het overhandigingsfeest?

    Groetjes Chantal en Djuna

  • Valerie schreef:

    Hallo Daphné (en Valéas natuurlijk),

    Sorry sorry sorry dat ik gisteren op het overhandigingsfeest niet tot bij jullie geraakt ben!! Langs deze weg dus nog drie elektronische dikke kussen xxx

    Ik vrees dat ik een beetje (veel) een kieken zonder kop was gisteren. Waarschijnlijk was ik meer op de zenuwen dan Stijn. Mijn nek staat vandaag helemaal stijf… wat een zotte doos hé ;-))

    Ik vond het alleszins de MAX, maar jullie hebben er waarschijnlijk evenveel van genoten als wij!!

    Nog vele knuffels,
    Valerie en
    de Buxus-familie

  • […] altijd moesten gaan zoeken aan de blauwe kant. Doordat ik zo braaf ‘op mijn plekke’ op het Leo-matje bleef, kreeg ik dan alle positieve aandacht! Leuk hé? Na het eten heeft het baasje van Esra […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Overhandigingsfeest! voor Hulphond Valéas.

Meta

