Voorlopige toewijzing…

juli 15, 2007 § 6 reacties

Na tweeënhalve dag met alle afgewerkte honden getraind te hebben, werden op zaterdag 14 juli 2007 de voorlopige koppels gevormd. Totaal onverwacht vertelde Caroline me dat ik “Valéas bij me mocht roepen”. Valéas is een grote rosse Golden Retriever reu. Indien alles goed gaat en we over enkele weken slagen in de examens op het einde van de stage, wordt hij mijn hulphond, Eiko’s ‘broertje’ en opvolger.
Meer over het begin van de stage kan je lezen op Eiko’s blog.

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Voorlopige toewijzing…

  • Veel succes meid!
    Hopelijk wordt Valéas een even waardige opvolger voor Eiko als Pistache voor Honor! Ook jij valt dus nu niet langer op zwart…

    Miche & Stachie

  • Sandra schreef:

    Zo geweldig, een golden! zelf ik had niet aan een golden bij jou gedacht. Maar als ik dan denk aan die wapperende staart naast je wagen, een hond die liefs de plomp in duikt denk ik ja waarom niet. Ik hoop dat jullie een geweldig stel gaan vormen en dat jullie een goede krijgen de komende tijd.

    heel veel succes!

    Ps… ben wel beniewd hoe Eiko zal reageren op zijn nieuwe “broertje” die zijn werk uit zijn bek en potn zal nemen!!!

    Sandra, Wopper en Tommy

  • vroni schreef:

    heyhey
    HEEL VEEL SUCCES SAMEN!!!!!

  • Kim & Olly schreef:

    Whaaa geweldig, een helemaal toegankelijke log via WordPress, bedankt :). Staat al in m’n RSS-programma :).

    Proficiat met Valéas hoor, en het komt beslist goed met jullie beidjes; de wil is er alvast!!!!

    Ik wil jouw kerel wel eens ontmoeten als dat mag … Spreken we iets af voor in september/oktober/november ofzo, of vind je dat nog te vroeg? Olly heeft er alvast trek in!!!

    Liefs en suc6 nog met de stage!!!
    Kim & Olly

  • Mieke, Luca en Boeffie schreef:

    Wat een mooi rossig duo zijn jullie. Als jullie net zo naar elkaar toegroeien als jullie haarkleur, wordt het vast fantastisch!

    Heel veel geluk, plezier en succes samen!

    Mieke, Luca en Boeffie

  • Chantal en Djuna schreef:

    Hoi Daphne en Valeas,

    Heel veel succes samen! Wij zullen jullie weer volgen. Is er nu dan echt nog een mogelijkheid dat Valeas weer weg moet? Die kans is toch klein lijkt me of niet?

    Groetjes Chantal en Djuna

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Voorlopige toewijzing… voor Hulphond Valéas.

Meta

